1
Pokaż ćwiczenia:
R9hLkUVSG7jfm1
Ćwiczenie 1
RQcl0F1ogeUYe1
Ćwiczenie 2
ROtHpntcyg0MD2
Ćwiczenie 3
R9qHG0cd3CBpc2
Ćwiczenie 4
R11fLFJ4RtkQ62
Ćwiczenie 5
R1JLfgU6H5vR12
Ćwiczenie 6
Wskaż, z jakiego paradygmatu korzysta język C#.
RvaXZn3uFeKs32
Ćwiczenie 7
RsUpFFneHA8s83
Ćwiczenie 8
3
Ćwiczenie 9

Postępując w sposób analogiczny do przedstawionego w filmie, stwórz platformę o innym kształcie.

3
Ćwiczenie 10

Stwórz prostą grę, w której gracz steruje spadającym kwadratem, który obija się o przeszkody. Daj graczowi możliwość nadawania kwadratowi prędkości w lewą i prawą stronę oraz włącz rotację wokół osi Z. Przy tworzeniu przeszkód warto dodać koła lub elipsy – skorzystaj w tym celu z komponentu Circle Collider lub Capsule Collider.