1
Pokaż ćwiczenia:
RWJbhmlCBc2Fs1
Ćwiczenie 1
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
Rcj0lAwoCWF6n1
Ćwiczenie 2
Wyznacz dla każdej pary liczb xy resztę z dzielenia liczby x przez y. Połącz w pary xy z odpowiednią resztą z dzielenia. x=7, y=34 Możliwe odpowiedzi: 1. 56, 2. 16, 3. 1724, 4. 13, 5. 12, 6. 14 x=-7, y=34 Możliwe odpowiedzi: 1. 56, 2. 16, 3. 1724, 4. 13, 5. 12, 6. 14 x=56, y=43 Możliwe odpowiedzi: 1. 56, 2. 16, 3. 1724, 4. 13, 5. 12, 6. 14 x=-58, y=43 Możliwe odpowiedzi: 1. 56, 2. 16, 3. 1724, 4. 13, 5. 12, 6. 14 x=256, y=43 Możliwe odpowiedzi: 1. 56, 2. 16, 3. 1724, 4. 13, 5. 12, 6. 14 x=-256, y=32 Możliwe odpowiedzi: 1. 56, 2. 16, 3. 1724, 4. 13, 5. 12, 6. 14
R14yC3owBxYVA2
Ćwiczenie 3
Wymyśl pytanie na kartkówkę związane z tematem materiału.
RKiJjxXiWwOtv2
Ćwiczenie 4
Zaznacz wszystkie zdania prawdziwe. Możliwe odpowiedzi: 1. Reszta z dzielenia liczby 10π6 przez liczbę π2 jest równa π6., 2. Reszta z dzielenia liczby -9π4 przez liczbę π2 jest równa -π4., 3. Reszta z dzielenia liczby 17π6 przez liczbę π2 jest równa π3., 4. Reszta z dzielenia liczby -17π6 przez liczbę π2 jest równa π3., 5. Reszta z dzielenia liczby -11π2 przez liczbę π2 jest równa 0.
REavvL3NhQ9S62
Ćwiczenie 5
Łączenie par. Do której ćwiartki układu współrzędnych należy drugie ramię kąta umieszczonego w tym układzie, jeśli znana jest jego miara? Wskaż poprawną odpowiedź.. 23π6. Możliwe odpowiedzi: I ćwiartka, II ćwiartka, III ćwiartka, IV ćwiartka. 14π3. Możliwe odpowiedzi: I ćwiartka, II ćwiartka, III ćwiartka, IV ćwiartka. 33π4. Możliwe odpowiedzi: I ćwiartka, II ćwiartka, III ćwiartka, IV ćwiartka. 46π5. Możliwe odpowiedzi: I ćwiartka, II ćwiartka, III ćwiartka, IV ćwiartka. -19π4. Możliwe odpowiedzi: I ćwiartka, II ćwiartka, III ćwiartka, IV ćwiartka. -49π6. Możliwe odpowiedzi: I ćwiartka, II ćwiartka, III ćwiartka, IV ćwiartka. -22π3. Możliwe odpowiedzi: I ćwiartka, II ćwiartka, III ćwiartka, IV ćwiartka. -97π10. Możliwe odpowiedzi: I ćwiartka, II ćwiartka, III ćwiartka, IV ćwiartka
RvXZ491BANpsr2
Ćwiczenie 6
Wybierz jedno nowe słowo poznane podczas dzisiejszej lekcji i ułóż z nim zdanie.
R1XYPR6IhiiQu3
Ćwiczenie 7
Połącz w pary wyrażenia, które mają równe wartości. Możesz skorzystać z definicji funkcji trygonometrycznych kąta dowolnego. sin7π Możliwe odpowiedzi: 1. cos-6π, 2. cos9π2, 3. cos-11π3, 4. cos25π6, 5. cos-31π4, 6. cos-3π sin-11π2 Możliwe odpowiedzi: 1. cos-6π, 2. cos9π2, 3. cos-11π3, 4. cos25π6, 5. cos-31π4, 6. cos-3π sin11π2 Możliwe odpowiedzi: 1. cos-6π, 2. cos9π2, 3. cos-11π3, 4. cos25π6, 5. cos-31π4, 6. cos-3π sin13π6 Możliwe odpowiedzi: 1. cos-6π, 2. cos9π2, 3. cos-11π3, 4. cos25π6, 5. cos-31π4, 6. cos-3π sin-17π3 Możliwe odpowiedzi: 1. cos-6π, 2. cos9π2, 3. cos-11π3, 4. cos25π6, 5. cos-31π4, 6. cos-3π sin25π4 Możliwe odpowiedzi: 1. cos-6π, 2. cos9π2, 3. cos-11π3, 4. cos25π6, 5. cos-31π4, 6. cos-3π
3
Ćwiczenie 8

Wiedząc, że dziedziną funkcji fx=tgx jest zbiór liczb xπ2+kπ, k, wyznacz dziedzinę funkcji o wzorze gx=tg2x-π3.