Ćwiczenie 1. Naprawa i konserwacja maszyn elektrycznych
Test
Ćwiczenie 1. Naprawa i konserwacja maszyn elektrycznych
Naprawa i konserwacja maszyn elektrycznych203070Brawo! Test zaliczony. Dobrze opanowałeś materiał dotyczący zasad działania oraz budowy maszyn elektrycznych stosowanych w pojazdach samochodowych.Niestety, nie udało się. Przeanalizuj materiał dotyczący zasad działania oraz budowy maszyn elektrycznych stosowanych w pojazdach samochodowych raz jeszcze.
Test
Naprawa i konserwacja maszyn elektrycznych
Liczba pytań:
20
Limit czasu:
30 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Naprawa i konserwacja maszyn elektrycznych
Pytanie
1/20
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
Ćwiczenie 2. Alternator
Wstaw w tekst
Ćwiczenie 2. Alternator
Ra6NHCkBMAQC4
Ćwiczenie 3. Budowa alternatora
Grupuj elementy
Ćwiczenie 3. Budowa alternatora
RcWtwO3QQuxN0
Ćwiczenie 4. Alternator i rozrusznik
Test
Ćwiczenie 4. Alternator i rozrusznik
Alternator i rozrusznik101570Brawo! Test zaliczony. Dobrze opanowałeś materiał dotyczący zasad działania oraz budowy maszyn elektrycznych stosowanych w pojazdach samochodowych.Niestety, nie udało się. Przeanalizuj materiał dotyczący zasad działania oraz budowy maszyn elektrycznych stosowanych w pojazdach samochodowych raz jeszcze.
Test
Alternator i rozrusznik
Liczba pytań:
10
Limit czasu:
15 min
Pozostało prób:
1/1
Twój ostatni wynik:
-
Alternator i rozrusznik
Pytanie
1/10
Pozostało czasu
0:00
Twój ostatni wynik
-
Ćwiczenie 5. Części budowy maszyn elektrycznych
Wstaw w tekst
Ćwiczenie 5. Części budowy maszyn elektrycznych
Obejrzyj film a następnie przeciągnij prawidłową odpowiedź w wyznaczone pole. Co jest prezentowane na filmie?
R1RJlGAPhCBV8
RkQmH7d321FRR1
Rl3QcM1TtDX9i
Ćwiczenie 7. Mechatroniczne systemy pojazdów samochodowych
Zaznaczanie komórek tabeli
Ćwiczenie 7. Mechatroniczne systemy pojazdów samochodowych
Ro4fjGTymHL0C
Ćwiczenie 8. Rozrusznik
Dziennik
Ćwiczenie 8. Rozrusznik
Po włączeniu rozrusznika nie następuje żadna reakcja. Zastanów się i napisz, w wyznaczonym miejscu, co może być najbardziej prawdopodobną przyczyną?
RS7TIlmPY7etK
Jeśli po włączeniu rozrusznika nie następuje żadna reakcja to najbardziej prawdopodobną przyczyną jest pojawienie się przerwy w przewodach lub obwodzie włącznika elektromagnetycznego.
Ćwiczenie 9. Pomiar ładowania akumulatora
Dziennik
Ćwiczenie 9. Pomiar ładowania akumulatora
Podczas pomiaru stwierdzono zbyt niskie napięcie ładowania akumulatora. Zastanów się i napisz, w wyznaczonym miejscu, co może być przyczyną?
RS7TIlmPY7etK
Bardzo prawdopodobną przyczyną zbyt niskiego napięcia ładowania akumulatora jest uszkodzona dioda prostownicza w alternatorze.