Pisarze wobec Zagłady

Kategorie
Język polski
Liceum ogólnokształcące i technikum

Tekst: Krzysztof Biedrzycki, Ewa Jaskółowa, Ewa Nowak, zespół redakcyjny

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.
Materiał powstał we współpracy z Wydawnictwem Piotra Marciszuka STENTOR.

Bibliografia

  • Źródło: Michał Głowiński, Posłowie, [w:] Irit Amiel, Osmaleni, 2010, s. 103.
  • Źródło: Przemysław Czapliński, Zagłada jako wyzwanie dla refleksji o literaturze, „Teksty Drugie” 2004, nr 5, s. 11–12.
  • Źródło: Michael R. Marrus, Holocaust. Historiografia, Warszawa 1993, s. 43–44.
  • Źródło: Rabin Byron L. Sherwin, Nauczanie o Holokauście, [w:] tegoż, Duchowe dziedzictwo Żydów polskich, Warszawa 1995, s. 258–259.
  • Źródło: Wybór źródeł do nauczania o zagładzie Żydów na okupowanych ziemiach polskich, oprac. Alina Skibińska, Robert Szuchta, Wiesława Młynarczyk, Warszawa 2010, s. 516.
  • Źródło: Wybór źródeł do nauczania o zagładzie Żydów na okupowanych ziemiach polskich, oprac. Alina Skibińska, Robert Szuchta, Wiesława Młynarczyk, Warszawa 2010, s. 517.
  • Źródło: Wiesław Kot, Pomnik z popiołu , [w:] tegoż, Hanna Krall, Poznań 2000, s. 38–41.
  • Źródło: Hanna Krall, Zdążyć przed Panem Bogiem, Kraków 2002, s. 9–13.
  • Źródło: Irit Amiel, Kartka z pamiętnika, [w:] tegoż, Osmaleni, Izabelin 1999, s. 7–9.