Optyka filmowa i głębia ostrości
Tekst: zespół redakcyjny
Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.
Bibliografia:
- Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska, Warszawa 2020, s. 401.
- Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska, Warszawa 2020, s. 400.
- Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska, Warszawa 2020, s. 399.
- Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska, Warszawa 2020, s. 398–399.
- Źródło: Gustavo Mercado, Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad filmowej kompozycji, Warszawa 2022, s. 33.
- Źródło: Gustavo Mercado, Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad filmowej kompozycji, Warszawa 2022, s. 39.
- Źródło: Gustavo Mercado, Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad filmowej kompozycji, Warszawa 2022, s. 40–41.
- Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska,, Warszawa 2020, s. 404.