Optyka filmowa i głębia ostrości

Liceum ogólnokształcące i technikum
Kategorie
Informatyka
Udostępnij

Tekst: zespół redakcyjny

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.

Bibliografia:

  • Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska, Warszawa 2020, s. 401.
  • Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska, Warszawa 2020, s. 400.
  • Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska, Warszawa 2020, s. 399.
  • Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska, Warszawa 2020, s. 398–399.
  • Źródło: Gustavo Mercado, Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad filmowej kompozycji, Warszawa 2022, s. 33.
  • Źródło: Gustavo Mercado, Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad filmowej kompozycji, Warszawa 2022, s. 39.
  • Źródło: Gustavo Mercado, Okiem filmowca. Nauka i łamanie zasad filmowej kompozycji, Warszawa 2022, s. 40–41.
  • Źródło: Blain Brown, Cinematography. Sztuka operatorska,, Warszawa 2020, s. 404.