Ilustracja interaktywna
What classes do you have on Monday? Is your Monday timetable the same as your friend’s? Work with the pictures in this section to learn about different timetables.
Jakie zajęcia masz w poniedziałki? Czy twój poniedziałkowy plan lekcji jest taki sam, jak twojego przyjaciela/ twojej przyjaciółki? Pracuj z ilustracjami w tej sekcji, żeby poznać różne plany lekcji.

Match the words with their definitions.
Połącz wyrazy z definicjami.
Study the illustration and do the exercises below
Zapoznaj się z ilustracją i wykonaj ćwiczenia poniżej.

Zasób interaktywny dostępny pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D1A4sFEyw
Ilustracja składa się z czterech ponumerowanych fotografii dzieci w wieku szkolnym. Ilustracja posiada cztery punkty interaktywne, po naciśnięciu których pojawia się nagranie. Transkrypcja do nagrań znajduje się poniżej.
MADDIE
Zdjęcie nr 1 to uśmiechnięta dziewczynka o blond włosach uczesanych w kitkę.
HANNAH
Zdjęcie nr 2 to dziewczynka z ciemnymi włosami uczesanymi w dwie kitki.
STEVE
Zdjęcie nr 3 przedstawia chłopca o rudych włosach trzymającego ugryzione jabłko.
JOEL
Zdjęcie nr 4 przedstawia chłopca z krótkimi, blond włosami trzymającego w dłoni nadgryzione jabłko.
Pair the students with the correct descriptions.
Dopasuj zdania do imion uczniów, których te opisy dotyczą.
Pair school timetables with students.
Połącz plany lekcji z uczniami.
Based on the pictures, choose the correct answer.
Na podstawie ilustracji wybierz prawidłową odpowiedź.
Write one‑sentence answers to the questions.
Odpowiedz pisemnie jednym zdaniem na każde z pytań.
Who thinks ITC classes are fun?
Who doesn't like Maths?
3. In your opinion, which timetable is the best? Why?