Interaktywne materiały sprawdzające
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Wirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezyD14F6hOTKWirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezy
Wirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezyD14F6hOTKWirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezy
Wirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezyD14F6hOTKWirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezy
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Test wielokrotnego wyboru
Test wielokrotnego wyboru
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Interaktywne narzędzia typu scenario‑based learning – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając ich możliwości, porę roku i warunki atmosferyczneDJiZpMSOKInteraktywne narzędzia typu scenario‑based learning – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając ich możliwości, porę roku i warunki atmosferyczne
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
pedagogiki – jest to błąd, gdyż animacja czasu wolnego jest jednym z działów turystyki i rekreacji oraz hotelarstwa;
dźwiękonaśladowcze– jest to błąd, gdyż podana definicja dotyczy ćwiczeń logopedycznych;
przewóz gości – jest to błąd, gdyż przewóz gości nie należy do obowiązków animatora czasu wolnego;
kije bejsbolowe – jest to błąd, gdyż nie jest to rekwizyt, który używany jest przez animatora dziecięcego;
bawełna – jest to błąd, gdyż bawełna nie jest materiałem wytrzymałym, zaś chusty animacyjne powinny być uszyte z mocnego, wodoodpornego materiału.
Test jednokrotnego wyboru
Test jednokrotnego wyboru
Interaktywne narzędzia typu scenario‑based learning – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając ich możliwości, porę roku i warunki atmosferyczneDJiZpMSOKInteraktywne narzędzia typu scenario‑based learning – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając ich możliwości, porę roku i warunki atmosferyczne