Uzupełnij luki w zdaniach, przeciągając poprawne odpowiedzi spośród znajdujących się pod tekstem. Etap przygotowania kończy zamawianie świadczeń u 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek. Planując i programując imprezę, organizator powinien zamówić świadczenia turystyczne 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek, aby po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia mógł uwzględnić ich cenę w kalkulacji kosztów imprezy. Biuro turystyczne współpracuje ze wszystkimi kontrahentami, którzy tworzą pakiet 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek. Im pakiet jest bardziej złożony, tym więcej jest kontrahentów. Biura turystyczne współpracują z: 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek, firmami przewozowymi, zakładami gastronomicznymi, biurami przewodnickimi, osobami wykonującymi zadania 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek, firmami ubezpieczeniowymi, obiektami stanowiącymi atrakcje turystyczne.
Uzupełnij luki w zdaniach, przeciągając poprawne odpowiedzi spośród znajdujących się pod tekstem. Etap przygotowania kończy zamawianie świadczeń u 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek. Planując i programując imprezę, organizator powinien zamówić świadczenia turystyczne 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek, aby po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia mógł uwzględnić ich cenę w kalkulacji kosztów imprezy. Biuro turystyczne współpracuje ze wszystkimi kontrahentami, którzy tworzą pakiet 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek. Im pakiet jest bardziej złożony, tym więcej jest kontrahentów. Biura turystyczne współpracują z: 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek, firmami przewozowymi, zakładami gastronomicznymi, biurami przewodnickimi, osobami wykonującymi zadania 1. kontrahentów, 2. władzami miasta, 3. z wyprzedzeniem, 4. obiektami noclegowymi, 5. przedstawicieli handlowych, 6. w dniu zawarcia umowy, 7. produktów turystycznych, 8. usług turystycznych, 9. klientów, 10. pilota wycieczek, firmami ubezpieczeniowymi, obiektami stanowiącymi atrakcje turystyczne.