Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym pracy w biurze podróży. Do biura podróży, w którym pracujesz, właśnie wchodzi klientka. Kobieta wita się słowami „Dzień dobry”. Co robisz? 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas, a następnie zapraszasz klientkę do zajęcia miejsca naprzeciwko Ciebie.
Po zapytaniu o potrzeby, klientka odpowiada, że chciałaby wyjechać na wakacje do Grecji, ponieważ uwielbia tamte rejony. Nie jest jednak do końca zdecydowana na żadne konkretne miejsce. Jej wymaganiem jest hotel z basenem, najlepiej dużym, ponieważ mąż lubi pływać. Zależy jej na tym, żeby odpocząć i poopalać się. Jak zareagujesz na potrzebę klientki? Pytasz klientkę, jakim 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas dysponuje i proponujesz jej konkretną ofertę za 3500 zł.
Klientka zastanawia się i stwierdza, że Grecja jest za droga. Pyta, czy jest możliwość zobaczenia jeszcze innej oferty, być może w innym kraju, ale w jej ulubionym rejonie, czyli na Bałkanach. Co odpowiesz? 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas.
Warto dać klientce możliwość zobaczenia 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas, podkreślając jednak, że wykracza ona poza deklarowany budżet.
Po powrocie z wykupionej wycieczki klientka wraca do biura niezadowolona i chce złożyć 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas.
Klientka przekazuje Ci zdjęcia prezentujące brak basenu w hotelu. Jak reagujesz? Najpierw oglądasz przekazane zdjęcia, następnie informujesz klientkę, że na podstawie 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas możesz przyjąć reklamację na brak basenu w hotelu, bo to jest niezgodne z dokumentem.
Reklamacje rozpatrywane są do 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas dni. Po rozpatrzeniu klientka zostanie poinformowana o sposobie rekompensaty. Może to być np. 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas na następny wyjazd albo voucher.
Pomimo niedogodności, klientka decyduje się wykupić kolejną usługę, tym razem będzie to organizacja wyjazdu dla jej pracowników. Po podpisaniu umowy z klientką, zabierasz się do pracy i kontaktujesz się z wybranym przez klientkę hotelem, aby dokonać stosownej rezerwacji. Po ustaleniu szczegółów zawierasz umowę o 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas przez hotel. Musisz również zamówić środek transportu, uzgodniony z klientką. Dzwonisz do kontrahenta i zamawiasz odpowiedni transport, określając swoje zapotrzebowanie: podajesz liczbę 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas, określasz rodzaj grupy, 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas przejazdu, datę i godzinę wyjazdu i powrotu.
Uzupełnij luki w zdaniach, wybierając poprawne wyrażenia spośród znajdujących się pod tekstem dotyczącym pracy w biurze podróży. Do biura podróży, w którym pracujesz, właśnie wchodzi klientka. Kobieta wita się słowami „Dzień dobry”. Co robisz? 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas, a następnie zapraszasz klientkę do zajęcia miejsca naprzeciwko Ciebie.
Po zapytaniu o potrzeby, klientka odpowiada, że chciałaby wyjechać na wakacje do Grecji, ponieważ uwielbia tamte rejony. Nie jest jednak do końca zdecydowana na żadne konkretne miejsce. Jej wymaganiem jest hotel z basenem, najlepiej dużym, ponieważ mąż lubi pływać. Zależy jej na tym, żeby odpocząć i poopalać się. Jak zareagujesz na potrzebę klientki? Pytasz klientkę, jakim 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas dysponuje i proponujesz jej konkretną ofertę za 3500 zł.
Klientka zastanawia się i stwierdza, że Grecja jest za droga. Pyta, czy jest możliwość zobaczenia jeszcze innej oferty, być może w innym kraju, ale w jej ulubionym rejonie, czyli na Bałkanach. Co odpowiesz? 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas.
Warto dać klientce możliwość zobaczenia 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas, podkreślając jednak, że wykracza ona poza deklarowany budżet.
Po powrocie z wykupionej wycieczki klientka wraca do biura niezadowolona i chce złożyć 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas.
Klientka przekazuje Ci zdjęcia prezentujące brak basenu w hotelu. Jak reagujesz? Najpierw oglądasz przekazane zdjęcia, następnie informujesz klientkę, że na podstawie 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas możesz przyjąć reklamację na brak basenu w hotelu, bo to jest niezgodne z dokumentem.
Reklamacje rozpatrywane są do 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas dni. Po rozpatrzeniu klientka zostanie poinformowana o sposobie rekompensaty. Może to być np. 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas na następny wyjazd albo voucher.
Pomimo niedogodności, klientka decyduje się wykupić kolejną usługę, tym razem będzie to organizacja wyjazdu dla jej pracowników. Po podpisaniu umowy z klientką, zabierasz się do pracy i kontaktujesz się z wybranym przez klientkę hotelem, aby dokonać stosownej rezerwacji. Po ustaleniu szczegółów zawierasz umowę o 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas przez hotel. Musisz również zamówić środek transportu, uzgodniony z klientką. Dzwonisz do kontrahenta i zamawiasz odpowiedni transport, określając swoje zapotrzebowanie: podajesz liczbę 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas, określasz rodzaj grupy, 1. zapleczem, 2. umowę, 3. 120, 4. wypożyczeniu pokoi, 5. 30, 6. Pokazujesz klientce ofertę wyjazdu na Majorkę, 7. karta kredytowa, 8. budżetem, 9. reklamację, 10. innej oferty biura, 11. Podchodzisz do klientki i wyciągasz rękę, 12. bon, 13. oferty innego biura, 14. umowy, 15. trasę, 16. Wyszukujesz podobne oferty w krajach znajdujących w ulubionym kierunku klientki, 17. Wstajesz i zza biurka odpowiadasz na powitanie, 18. osób, 19. świadczeniu usług, 20. siedzeń, 21. biletu, 22. czas przejazdu, datę i godzinę wyjazdu i powrotu.