Biura podróży
HGT.07. Przygotowanie imprez i usług turystycznych - technik organizacji turystyki 422104
Interaktywne materiały sprawdzające
Plansza interaktywna – Zasady tworzenia imprezy turystycznejDndPA7ILGPlansza interaktywna – Zasady tworzenia imprezy turystycznej
Plansza interaktywna – Zasady tworzenia imprezy turystycznejDndPA7ILGPlansza interaktywna – Zasady tworzenia imprezy turystycznej
Test wielokrotnego wyboru z jedną, dwiema lub trzema poprawnymi odpowiedziami.
Rozwiąż test wielokrotnego wyboru, zaznaczając jedną, dwie lub trzy poprawne odpowiedzi spośród podanych.
Test wielokrotnego wyboru z jedną, dwiema lub trzema poprawnymi odpowiedziami.
Obsługa klienta w biurze podróży, zarówno u agenta turystycznego jak i touroperatora, może odbywać się Możliwe odpowiedzi: 1. podczas rozmowy bezpośredniej., 2. poprzez formularz zamówienia na stronie biura., 3. w sposób pośredni, czyli drogą mailową lub telefoniczną.
Biuro podróży agencyjne sprzedaje oferty Możliwe odpowiedzi: 1. na zamówienie klienta., 2. z wolnej akwizycji., 3. przez urząd podatkowy.
Kierownik biura podróży jest odpowiedzialny za Możliwe odpowiedzi: 1. realizację strategii firmy., 2. pozyskiwanie nowych klientów., 3. administrowanie biurem.
W poszczególnych polach kalkulacji kosztów imprezy turystycznej wpisujemy Możliwe odpowiedzi: 1. nazwę imprezy turystycznej, termin oraz liczbę osób., 2. nazwę imprezy turystycznej, termin oraz trasę., 3. nazwę imprezy turystycznej, termin oraz liczbę kilometrów trasy.
Symulator – Biuro podróżyDG6xoC3GWSymulator – Biuro podróży
Program ćwiczeniowy do projektowania przez dobieranie –Projektowanie imprezy turystycznejDgQ2EPAkvProgram ćwiczeniowy do projektowania przez dobieranie –Projektowanie imprezy turystycznej
2. Polisa ubezpieczeniowa dla klienta na czas trwania imprezy turystycznej zawiera następujące informacje: numer polisy; nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego/biura podróży, które sprzedaje polisę osobie ubezpieczanej (klientowi); dane osobowe osoby ubezpieczanej (klienta) wraz z datą urodzenia i inne.
3. Umowa o świadczenie usług przez hotel zawiera informacje dotyczące realizacji usługi na rzecz biura podróży, w tym informacje o rezerwacji i możliwościach jej anulowania/wygodzie łóżek hotelowych, odszkodowaniu za anulowanie rezerwacji, ramach czasowych doby hotelowej, terminie obowiązywania umowy.
4. Zamówienie imprezy turystycznej to informacje od klienta, które są potrzebne sprzedawcy do zrealizowania imprezy turystycznej, czyli dane teleadresowe sprzedawcy, informacje o przebytych chorobach/danych teleadresowych zamawiającego, danych teleadresowych sprzedawcy oraz datę i miejscowość złożenia zamówienia.
2. Polisa ubezpieczeniowa dla klienta na czas trwania imprezy turystycznej zawiera następujące informacje: numer polisy; nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego/biura podróży, które sprzedaje polisę osobie ubezpieczanej (klientowi); dane osobowe osoby ubezpieczanej (klienta) wraz z datą urodzenia i inne.
3. Umowa o świadczenie usług przez hotel zawiera informacje dotyczące realizacji usługi na rzecz biura podróży, w tym informacje o rezerwacji i możliwościach jej anulowania/wygodzie łóżek hotelowych, odszkodowaniu za anulowanie rezerwacji, ramach czasowych doby hotelowej, terminie obowiązywania umowy.
4. Zamówienie imprezy turystycznej to informacje od klienta, które są potrzebne sprzedawcy do zrealizowania imprezy turystycznej, czyli dane teleadresowe sprzedawcy, informacje o przebytych chorobach/danych teleadresowych zamawiającego, danych teleadresowych sprzedawcy oraz datę i miejscowość złożenia zamówienia.
Galeria zdjęć – Teczka imprezyDIsax6f61Galeria zdjęć – Teczka imprezy
kasy fiskalnej – jest to błąd, gdyż niezbędne dane wpisuje się do systemu rezerwacyjnego.
biura podróży – jest to błąd, gdyż polisa zawiera nazwę towarzystwa ubezpieczeniowego, które sprzedaje polisę.
wygodzie łóżek hotelowych – jest to błąd, gdyż umowa świadczenia usług przez hotel na rzecz biura podróży zawiera informacje o rezerwacji i możliwościach jej anulowania.
przebytych chorobach – jest to błąd, gdyż w zamówieniu imprezy turystycznej znajdują się informacje od klienta takie jak: dane teleadresowe zamawiającego, dane teleadresowe sprzedawcy, data i miejscowość złożenia zamówienia.
Gra wcielanie się w rolę – Praca w biurze podróżyD17XKGjjBGra wcielanie się w rolę – Praca w biurze podróży
Gra wcielanie się w rolę – Praca w biurze podróżyD17XKGjjBGra wcielanie się w rolę – Praca w biurze podróży

Biuro podróży

Zasady tworzenia imprezy turystycznej

Projektowanie imprezy turystycznej

Teczka imprezy

Praca w biurze podróży