Ważne!

W tym e‑materiale poznamy podstawowe kwestie związane z obsługą programu. Przyjrzymy się zagadnieniu kontroli obiektów. Ponadto zaimportujemy modele z Quixel Bridge, stworzymy prostą mapę oraz wyjaśnimy, w jaki sposób można zmieniać kolory i materiały obiektów.

Polecenie 1

Zapoznaj się z filmem przedstawiającym tworzenie projektu pierwszej gry 3D oraz kontrolę i edycję obiektów, a następnie wykonaj polecenia.

R1M16lgn1fBWg
Film nawiązujący do treści kontrola i edycja obiektów.
Polecenie 2

Zainstaluj na swoim komputerze program Unreal Engine.

Polecenie 3

Korzystając ze wskazówek zaprezentowanych w filmie, utwórz swój projekt gry trzecioosobowej w technologii 3D.

Polecenie 4

Dodaj do swojej gry tor przeszkód, który pokonywać będzie gracz. Nadaj obiektom wchodzącym w skład planszy wybrane przez siebie kolory i materiały.

Polecenie 5
R1M8Afb5SNPk6