Animator czasu wolnego
HGT.08. Obsługa klienta oraz rozliczanie imprez i usług turystycznych - Technik organizacji turystyki 422104
Interaktywne materiały sprawdzające
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Wirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezyD14F6hOTKWirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezy
Bardziej aktywnym dzieciom można zaproponować zajęcia ruchowe, przykładowo 1. zabawę z piłkami, 2. aqua aerobic, 3. konkurs karaoke, 4. zajęcia plastyczne. Jeśli nie mamy dostępnego boiska czy sali sportowej, do tego celu możemy wykorzystać inną pustą przestrzeń, np. w parku, pamiętając zawsze o bezpieczeństwie dzieci.
Bardziej aktywnym dzieciom można zaproponować zajęcia ruchowe, przykładowo 1. zabawę z piłkami, 2. aqua aerobic, 3. konkurs karaoke, 4. zajęcia plastyczne. Jeśli nie mamy dostępnego boiska czy sali sportowej, do tego celu możemy wykorzystać inną pustą przestrzeń, np. w parku, pamiętając zawsze o bezpieczeństwie dzieci.
Wirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezyD14F6hOTKWirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezy
Wirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezyD14F6hOTKWirtualny awatar – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając miejsce realizacji imprezy
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Animator dziecięcy swoim podopiecznym może zaproponować zajęcia ruchowe z elementami kreatywnej zabawy na świeżym powietrzu, na przykład 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną. Animator młodzieżowy i sportowy organizuje zajęcia rekreacyjno-sportowe, jak chociażby 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną. Show animator planuje wieczorne występy dla gości hotelowych i zachęca do wzięcia udziału w 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną. Natomiast animator seniorów wie, że jedną z aktywności, najchętniej podejmowaną przez seniorów w wolnym czasie, są 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną. Animator integracyjny prowadzi zajęcia w rozmaitych miejscach, dlatego powinny cechować go szerokie zainteresowania oraz liczne umiejętności. Jedną z takich umiejętności jest przygotowanie zajęć polegających na 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną.
Animator dziecięcy swoim podopiecznym może zaproponować zajęcia ruchowe z elementami kreatywnej zabawy na świeżym powietrzu, na przykład 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną. Animator młodzieżowy i sportowy organizuje zajęcia rekreacyjno-sportowe, jak chociażby 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną. Show animator planuje wieczorne występy dla gości hotelowych i zachęca do wzięcia udziału w 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną. Natomiast animator seniorów wie, że jedną z aktywności, najchętniej podejmowaną przez seniorów w wolnym czasie, są 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną. Animator integracyjny prowadzi zajęcia w rozmaitych miejscach, dlatego powinny cechować go szerokie zainteresowania oraz liczne umiejętności. Jedną z takich umiejętności jest przygotowanie zajęć polegających na 1. konkursie karaoke, 2. zajęcia sportowe z pachołkami animacyjnymi, 3. wspólnym gotowaniu, 4. zajęcia artystyczne, 5. ćwiczenia z chustą animacyjną.
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Test wielokrotnego wyboru
Test wielokrotnego wyboru
Zajęcia rozrywkowe dla gości hotelu prowadzone są przez Możliwe odpowiedzi: 1. show animatora., 2. animatora dziecięcego., 3. rezydenta., 4. pilota wycieczek.
Co należy do obowiązków animatora? Możliwe odpowiedzi: 1. Stworzenie scenariusza zajęć., 2. Przeprowadzenie zajęć., 3. Przygotowanie materiałów do zajęć., 4. Zorganizowanie transportu dla uczestników zajęć.
Które aktywności, w ramach zajęć w czasie wolnym, może zaproponować animator dziecięcy? Możliwe odpowiedzi: 1. Malowanie twarzy., 2. Zabawę z pachołkami animacyjnymi., 3. Grę w brydża., 4. Skakanie ze spadochronem.
Animator w ramach prowadzonych zajęć w ośrodku sanatoryjnym może zaproponować udział w Możliwe odpowiedzi: 1. zajęciach tanecznych., 2. zajęciach z malarstwa., 3. skokach na bungee., 4. naprawie samochodu.
O co m.in. powinien zadbać animator, gdy organizuje grę terenową? Możliwe odpowiedzi: 1. O bezpieczeństwo uczestników gry terenowej., 2. O plan gry terenowej i niezbędne rekwizyty., 3. O wycinkę drzew w lesie, gdzie będzie się odbywać gra terenowa., 4. O dobrą pogodę.
Animacja czasu wolnego to dział której gałęzi? Możliwe odpowiedzi: 1. Hotelarstwa., 2. Turystyki i rekreacji., 3. Medycyny., 4. Pedagogiki przedszkolnej.
Czym powinien charakteryzować się dobry animator czasu wolnego? Możliwe odpowiedzi: 1. Energią i entuzjazmem., 2. Wysoką kulturą osobistą i zaangażowaniem., 3. Głową pełną pomysłów i kreatywnością., 4. Powagą i ukończonymi studiami medycznymi.
Co NIE należy do obowiązków animatora pracującego w hotelu? Możliwe odpowiedzi: 1. Oprowadzanie wycieczek., 2. Organizowanie bufetu dla gości., 3. Prowadzenie konkursów karaoke., 4. Organizacja gier sportowych.
Co może zrobić animator dziecięcy, po zorganizowaniu kreatywnych zajęć plastycznych, z pracami wykonanymi przez dzieci? Możliwe odpowiedzi: 1. Oddać rodzicom/opiekunom., 2. Zorganizować wystawę, na której zostaną zaprezentowane., 3. Wręczyć dzieciom na pamiątkę., 4. Wyrzucić, gdyż następna grupa będzie także wykonywała prace.
Rekwizytem, którym może posłużyć się animator integracyjny są Możliwe odpowiedzi: 1. klocki konstrukcyjne., 2. maty antypoślizgowe., 3. szarfy i chusty., 4. ostre noże.
Co animator sportowy powinien zrobić przed rozpoczęciem rekreacyjnych zajęć sportowych (np. meczu piłki nożnej)? Możliwe odpowiedzi: 1. Zrobić rozgrzewkę., 2. Wyjaśnić zasady gry., 3. Zjeść posiłek., 4. Przebrać się w strój klauna.
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
Interaktywne narzędzia typu scenario‑based learning – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając ich możliwości, porę roku i warunki atmosferyczneDJiZpMSOKInteraktywne narzędzia typu scenario‑based learning – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając ich możliwości, porę roku i warunki atmosferyczne
2. Ćwiczenia dźwiękonaśladowcze/logopedyczne to rodzaj interakcji połączonej z zabawą polegającej na ćwiczeniach oddechowych, słuchowych czy motorycznych.
3. Do zadań zawodowych animatora czasu wolnego należą: przygotowanie scenariusza animacji, przeprowadzenie zajęć/przewóz gości.
4. Do rekwizytów, które może użyć w swoich zajęciach animator dziecięcy należą: farby, kredki, kije bejsbolowe/pachołki animacyjne, klocki, chusty animacyjne.
5. Materiałem, z którego wykonane są chusty animacyjne jest bawełna/mocny materiał wodoodporny.
2. Ćwiczenia dźwiękonaśladowcze/logopedyczne to rodzaj interakcji połączonej z zabawą polegającej na ćwiczeniach oddechowych, słuchowych czy motorycznych.
3. Do zadań zawodowych animatora czasu wolnego należą: przygotowanie scenariusza animacji, przeprowadzenie zajęć/przewóz gości.
4. Do rekwizytów, które może użyć w swoich zajęciach animator dziecięcy należą: farby, kredki, kije bejsbolowe/pachołki animacyjne, klocki, chusty animacyjne.
5. Materiałem, z którego wykonane są chusty animacyjne jest bawełna/mocny materiał wodoodporny.
Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznychDXoWE0U24Sekwencje filmowe – Formy spędzania czasu wolnego przez klientów imprez turystycznych
pedagogiki – jest to błąd, gdyż animacja czasu wolnego jest jednym z działów turystyki i rekreacji oraz hotelarstwa;
dźwiękonaśladowcze– jest to błąd, gdyż podana definicja dotyczy ćwiczeń logopedycznych;
przewóz gości – jest to błąd, gdyż przewóz gości nie należy do obowiązków animatora czasu wolnego;
kije bejsbolowe – jest to błąd, gdyż nie jest to rekwizyt, który używany jest przez animatora dziecięcego;
bawełna – jest to błąd, gdyż bawełna nie jest materiałem wytrzymałym, zaś chusty animacyjne powinny być uszyte z mocnego, wodoodpornego materiału.
Test jednokrotnego wyboru
Test jednokrotnego wyboru
Interaktywne narzędzia typu scenario‑based learning – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając ich możliwości, porę roku i warunki atmosferyczneDJiZpMSOKInteraktywne narzędzia typu scenario‑based learning – Organizowanie czasu wolnego uczestników imprezy turystycznej, uwzględniając ich możliwości, porę roku i warunki atmosferyczne