Sprawdź się
Pokaż ćwiczenia:
Polecenie 1
Zapoznaj się z wykresem przedstawiającym liczbę graczy na świecie w kolejnych latach.
- w dwa tysiące trzynastym roku był jeden przecinek dwa miliarda graczy,
- w dwa tysiące czternastym roku był jeden przecinek osiemset piętnaście miliarda graczy,
- w dwa tysiące piętnastym roku był jeden przecinek dziewięćdziesiąt dziewięć miliarda graczy,
- w dwa tysiące szesnastym roku były dwa przecinek jedenaście miliarda graczy,
- w dwa tysiące siedemnastym roku były dwa przecinek dwadzieścia sześć miliarda graczy,
- w dwa tysiące osiemnastym roku były dwa przecinek czterdzieści dwa miliarda graczy,
- w dwa tysiące dziewiętnastym roku były dwa przecinek pięćdziesiąt pięć miliarda graczy,
- w dwa tysiące dwudziestym roku były dwa przecinek sześćdziesiąt dziewięć miliarda graczy,
- w dwa tysiące dwudziestym pierwszym roku były dwa przecinek osiemdziesiąt jeden miliarda graczy,
- w dwa tysiące dwudziestym drugim roku były dwa przecinek dziewięćdziesiąt pięć miliarda graczy,
- w dwa tysiące dwudziestym trzecim roku były trzy miliardy siedemdziesięciu graczy.
Źródło: Number of video gamers worldwide 2014-2021, dostępny w internecie: statinvestor.com [dostęp 18.05.2023].
Ćwiczenie 1
Ćwiczenie 2
Ćwiczenie 3
Ćwiczenie 4
Ćwiczenie 5
Ćwiczenie 6
Ćwiczenie 7
Ćwiczenie 8
Ćwiczenie 9
Korzystając ze skalowania, przemieszczania i obracania obiektów, stwórz zamek z klocków, który gracz będzie mógł przewrócić, wchodząc na niego. Możesz kopiować obiekty za pomocą klawiszy Ctrl + C oraz Ctrl + V.
Ćwiczenie 10
Korzystając z narzędzia Quixel Bridge oraz opcji skalowania, przemieszczania i rotacji, stwórz scenę przedstawiającą leśny zagajnik.








