Pokaż ćwiczenia:
1
Polecenie 1

Zapoznaj się z wykresem przedstawiającym liczbę graczy na świecie w kolejnych latach.

R1SYtE3jHaaXS
Ilustracja przedstawia wykres w jaki sposób zmieniała się liczba graczy na świecie na przestrzeni lat. Na górze grafiki znajduje się napis "Liczba graczy na świecie". Wykres jest w postaci słupkowej. Na wykresie na osi poziomej przedstawiono lata, na osi pionowej liczbę graczy w miliardach:
  • w dwa tysiące trzynastym roku był jeden przecinek dwa miliarda graczy,
  • w dwa tysiące czternastym roku był jeden przecinek osiemset piętnaście miliarda graczy,
  • w dwa tysiące piętnastym roku był jeden przecinek dziewięćdziesiąt dziewięć miliarda graczy,
  • w dwa tysiące szesnastym roku były dwa przecinek jedenaście miliarda graczy,
  • w dwa tysiące siedemnastym roku były dwa przecinek dwadzieścia sześć miliarda graczy,
  • w dwa tysiące osiemnastym roku były dwa przecinek czterdzieści dwa miliarda graczy,
  • w dwa tysiące dziewiętnastym roku były dwa przecinek pięćdziesiąt pięć miliarda graczy,
  • w dwa tysiące dwudziestym roku były dwa przecinek sześćdziesiąt dziewięć miliarda graczy,
  • w dwa tysiące dwudziestym pierwszym roku były dwa przecinek osiemdziesiąt jeden miliarda graczy,
  • w dwa tysiące dwudziestym drugim roku były dwa przecinek dziewięćdziesiąt pięć miliarda graczy,
  • w dwa tysiące dwudziestym trzecim roku były trzy miliardy siedemdziesięciu graczy.
Źródło: Number of video gamers worldwide 2014-2021, dostępny w internecie: statinvestor.com [dostęp 18.05.2023].
1
Ćwiczenie 1
R1T75MmIuRnBK
1
Ćwiczenie 2
RZBsS8FhIqFID
1
Ćwiczenie 3
R1MNZqMmWkLyg
R1Lzs0ZfC9bKy
RD1pdKwjag7Ux
RoR4kFY2GdzUE2
Ćwiczenie 4
RhLe2orRRUxaG2
Ćwiczenie 5
2
Ćwiczenie 6
RAcYOi0sdbDai
R1FzW3DSMaYFn3
Ćwiczenie 7
ROwxW6K5SXMm03
Ćwiczenie 8
3
Ćwiczenie 9

Korzystając ze skalowania, przemieszczania i obracania obiektów, stwórz zamek z klocków, który gracz będzie mógł przewrócić, wchodząc na niego. Możesz kopiować obiekty za pomocą klawiszy Ctrl + C oraz Ctrl + V.

3
Ćwiczenie 10

Korzystając z narzędzia Quixel Bridge oraz opcji skalowania, przemieszczania i rotacji, stwórz scenę przedstawiającą leśny zagajnik.