Symulacja interaktywna
1. Na ekranie widać kwadrat, którego wierzchołki są liczbami całkowitymi oraz jego pole.
2. Możesz przesuwać zaznaczone punkty tworząc inne kwadraty, których wierzchołki są liczbami całkowitymi.
3. Wyznacz pole kwadratu z twierdzenia Picka oraz wyznaczając długości boków kwadratu. Sprawdź czy twoje wyliczenia są zgodne z wartością pola wyświetlaną przy kwadracie.
Zapoznaj się z poniższym opisem apletu. W aplecie skorzystano z twierdzenia Picka do wyznaczania pola oraz długości boków kwadratu.

Zasób interaktywny dostępny pod adresem https://zpe.gov.pl/a/D1D2R7q4B
Zaznacz prawidłową odpowiedź. Jeżeli sąsiednie wierzchołki kwadratu mają współrzędne , , to:
Zaznacz prawidłową odpowiedź. Jeżeli sąsiednie wierzchołki kwadratu mają współrzędne , , to:
Zaznacz prawidłową odpowiedź. Jeżeli sąsiednie wierzchołki kwadratu mają współrzędne , , to: