Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki
RceabX08rib7d
Ilustracja przedstawia duży symbol megafonu. Wokół niego znajdują się cztery mniejsze symbole: telefon komórkowy z rysikiem i ikoną czatu, lupka, żarówka oraz ikona przycisku rozpoczęcia odtwarzania.

Marketing społeczny

Źródło: domena publiczna.

W internecie, radiu czy telewizji możesz usłyszeć prośby o wsparcie tej czy innej akcji, fundacji albo obejrzeć spot pokazujący skutki jakiegoś zachowania. Są to elementy kampanii społecznych.

W tym e‑materiale przyjrzysz się marketingowi społecznemu, którego celem jest nakłonić cię, właśnie przez kampanie społeczne, do podjęcia pewnych działań lub zmienienia twojej postawy. Zastanowisz się też nad problemami, z którymi spotykasz się na co dzień: czy nie warto podjąć starań, aby je rozwiązać?

Twoje cele
  • Zapoznasz się z założeniami marketingu społecznego.

  • Ocenisz znaczenie kampanii społecznych dla zmian postaw i zachowań w społeczeństwie.

  • Przeanalizujesz efekty wybranej przez siebie kampanii społecznej.