Marketing polityczny

Liceum ogólnokształcące i technikum
Kategorie
Wiedza o społeczeństwie
Wiedza o społeczeństwie PP 2022
Udostępnij

Tekst: zespół autorski

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.

Bibliografia:

  • Źródło: Daniel Kur, Adaptacja instrumentów marketingu ekonomicznego na potrzeby polityków, „Świat Idei i Polityki”, nr 17/2018, s. 294–295.
  • Źródło: Szłapka: Sondaż wyborczy Kantar skrajnie niewiarygodny, 23.04.2020 r., dostępny w internecie: gazetaprawna.pl [dostęp 22.05.2020 r.].
  • Źródło: Magda Wrzos, Hołownia zdobył mistrzostwo internetu. Z tym medalem goni Dudę, 12.05.2020 r., dostępny w internecie: wiadomosci.onet.pl [dostęp 22.05.2020 r.].
  • Źródło: Philip Kotler, Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa 1994, s. 52.
  • Źródło: Robert Kwiatkowski, Tyle misji, ile abonamentu. Robert Kwiatkowski w rozmowie z Martą Bratkowską, „Gazeta Wyborcza” 1999.