Wróć do informacji o e-podręczniku Wydrukuj Pobierz materiał do PDF Pobierz materiał do EPUB Pobierz materiał do MOBI Zaloguj się, aby dodać do ulubionych Zaloguj się, aby skopiować i edytować materiał Zaloguj się, aby udostępnić materiał Zaloguj się, aby dodać całą stronę do teczki

Marketing polityczny

1
Polecenie 1

Zapoznając się z mapami myśli, uzupełnij własnymi przemyśleniami brakujące skojarzenia.

RAJ2mdsfD7kQy1
Mapa myśli, którym głównym hasłem jest marketing polityczny. Są tu przedstawione różne jego aspekty, zgodnie z poniższym wypunktowaniem: 1. etyka. 1.1. cele polityczne. 2. Kampania wyborcza. 2.1. bezpośrednia. 2.2. negatywna. 2.3. pośrednia. 2.4. ukierunkowania.
Źródło: Englishsquare.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.
R10PsnBseydQx
Mapa myśli. Lista elementów: Nazwa kategorii: marketing politycznyElementy należące do kategorii marketing politycznyNazwa kategorii: formyElementy należące do kategorii formyNazwa kategorii: polityczny PRElementy należące do kategorii polityczny PRNazwa kategorii: PR a propagandaNazwa kategorii: Koniec elementów należących do kategorii polityczny PRNazwa kategorii: wizerunek medialnyElementy należące do kategorii wizerunek medialnyNazwa kategorii: wymiar psychologicznyNazwa kategorii: kanały komunikacyjneNazwa kategorii: odbiór społecznyNazwa kategorii: wymiar marketingowyKoniec elementów należących do kategorii wizerunek medialnyNazwa kategorii: strategia wyborczaElementy należące do kategorii strategia wyborczaNazwa kategorii: Nazwa kategorii: profesjonaliści czy amatorzyKoniec elementów należących do kategorii strategia wyborczaKoniec elementów należących do kategorii formyNazwa kategorii: narzędzia marketingoweElementy należące do kategorii narzędzia marketingoweNazwa kategorii: tworzenie wizerunku politycznegoElementy należące do kategorii tworzenie wizerunku politycznegoNazwa kategorii: efekt OttingeraNazwa kategorii: efekt aureoliNazwa kategorii: Koniec elementów należących do kategorii tworzenie wizerunku politycznegoNazwa kategorii: badanie rynku (opinii społecznej)Nazwa kategorii: z marketingu klasycznegoElementy należące do kategorii z marketingu klasycznegoNazwa kategorii: analiza SWOTNazwa kategorii: analiza strategicznaNazwa kategorii: macierz BCGNazwa kategorii: Koniec elementów należących do kategorii z marketingu klasycznegoKoniec elementów należących do kategorii narzędzia marketingoweKoniec elementów należących do kategorii marketing polityczny
Źródło: Englishsquare.pl sp. z o.o., licencja: CC BY-SA 3.0.

Stwórz wypunktowaną listę haseł dotyczących pojęcia marketing polityczny. Punktem wyjścia mogą być informacje znajdujące się w opisach dwóch map myśli.

Mapa myśli 1 - jej głównym hasłem jest marketing polityczny. Są tu przedstawione różne jego aspekty, zgodnie z poniższym wypunktowaniem: 1. etyka. 1.1. cele polityczne. 2. Kampania wyborcza. 2.1. bezpośrednia. 2.2. negatywna. 2.3. pośrednia. 2.4. ukierunkowania. 1.1. cele polityczne. 2. Kampania wyborcza. 2.1. bezpośrednia. 2.2. negatywna.

Mapa myśli 2 - głównym hasłem jest marketing polityczny. Są tu przedstawione różne jego aspekty, zgodnie z poniższym wypunktowaniem: 1. Formy. 1.1. polityczny PR. 1.1.2. PR a propaganda. 1.2. wizerunek medialny. 1.2.1. wymiar psychologiczny. 1.2.2. kanały komunikacyjne. 1.2.3. odbiór społeczny. 1.2.4. wymiar marketingowy. 1.3. strategia wyborcza. 1.3.1. profesjonaliści czy amatorzy. 2. Narzędzia marketingowe. 2.1. tworzenie wizerunku politycznego. 2.1.1. efekt Ottingera. 2.1.2. efekt aureoli. 2.2. badanie rynku (opinii społecznej). 2.3. z marketingu klasycznego. 2.3.1. analiza SWOT. 2.3.2. analiza strategiczna. 2.3.3. macierz BCG.

ReWS1yXuPb0vA
(Uzupełnij).
Ćwiczenie 1
RVicsZ7aPjnqS
Omów kampanię wyborczą jednego z kandydatów na prezydenta w ostatnich wyborach prezydenckich. Zwróć szczególną uwagę na kształtowanie wizerunku kandydata. (Uzupełnij).
Ćwiczenie 2
RiVbggxuyfydv
Przygotuj strategię wyborczą dla kandydata ubiegającego się w twojej szkole o stanowisko przewodniczącego samorządu uczniowskiego. (Uzupełnij).