Mapa myśli
Marketing polityczny
Zapoznając się z mapami myśli, uzupełnij własnymi przemyśleniami brakujące skojarzenia.
Stwórz wypunktowaną listę haseł dotyczących pojęcia marketing polityczny. Punktem wyjścia mogą być informacje znajdujące się w opisach dwóch map myśli.
Mapa myśli 1 - jej głównym hasłem jest marketing polityczny. Są tu przedstawione różne jego aspekty, zgodnie z poniższym wypunktowaniem: 1. etyka. 1.1. cele polityczne. 2. Kampania wyborcza. 2.1. bezpośrednia. 2.2. negatywna. 2.3. pośrednia. 2.4. ukierunkowania. 1.1. cele polityczne. 2. Kampania wyborcza. 2.1. bezpośrednia. 2.2. negatywna.
Mapa myśli 2 - głównym hasłem jest marketing polityczny. Są tu przedstawione różne jego aspekty, zgodnie z poniższym wypunktowaniem: 1. Formy. 1.1. polityczny PR. 1.1.2. PR a propaganda. 1.2. wizerunek medialny. 1.2.1. wymiar psychologiczny. 1.2.2. kanały komunikacyjne. 1.2.3. odbiór społeczny. 1.2.4. wymiar marketingowy. 1.3. strategia wyborcza. 1.3.1. profesjonaliści czy amatorzy. 2. Narzędzia marketingowe. 2.1. tworzenie wizerunku politycznego. 2.1.1. efekt Ottingera. 2.1.2. efekt aureoli. 2.2. badanie rynku (opinii społecznej). 2.3. z marketingu klasycznego. 2.3.1. analiza SWOT. 2.3.2. analiza strategiczna. 2.3.3. macierz BCG.