Marketing społeczny

Tekst: zespół autorski

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.

Bibliografia:

  • Źródło: Marketing społeczny, dostępny w internecie: wikipedia.org.
  • Źródło: Najlepsze polskie kampanie społeczne, dostępny w internecie: brief.pl [dostęp 21.01.2020 r.].
  • Źródło: Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj Życie!, dostępny w internecie: fanimani.pl [dostęp 21.01.2020 r.].
  • Źródło: Marta Libiszowska, Dlaczego palenie jest szkodliwe?, dostępny w internecie: psychologia.edu [dostęp 21.01.2020 r.].
  • Źródło: Dorota Setniewska, Jak zrobić dobrą kampanię społeczną (za małe pieniądze)?, dostępny w internecie: publicystyka.ngo.pl [dostęp 21.01.2020 r.].
  • Źródło: Steven W. Hartley, William Rudelius, Roger A. Kerin, Krzysztof Przybyłowski, Marketing, Warszawa 1998, s. 23.
  • Źródło: John Saunders, Veronica Wong, Gary Armstrong, Philip Kotler, Marketing – Podręcznik europejski, Warszawa 2002, s. 54.
  • Źródło: Kevin Lane Keller, Philip Kotler, Marketing, Poznań 2012, s. 5.