Współczesna nowelistyka polska. Wybrane utwory

Tekst: Anita Baraniecka-Kozakiewicz

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.

Bibliografia:

  • Źródło: Artur Rejter, Kulturowe konteksty przemian gatunku (na przykładzie noweli i romansu), „Stylistyka” 2013, nr 22, s. 353–354.
  • Źródło: Artur Rejter, Kulturowe konteksty przemian gatunku (na przykładzie noweli i romansu), „Stylistyka” 2013, nr 22, s. 354–355.
  • Źródło: Artur Rejter, Kulturowe konteksty przemian gatunku (na przykładzie noweli i romansu), „Stylistyka” 2013, nr 22, s. 356–357.
  • Źródło: Tadeusz Bujnicki, Jacek Kajtoch, Wstęp, [w:] Kazimierz Brandys, Tadeusz Borowski i inni, Polska nowela współczesna, Kraków 1987.
  • Źródło: Stanisław Dygat, Karnawał. Cytat za: Kazimierz Brandys, Tadeusz Borowski i inni, Polska nowela współczesna, Kraków 1987.
  • Źródło: Maria Konopnicka, Na wsi wesele. Cytat za: Kazimierz Brandys, Tadeusz Borowski i inni, Polska nowela współczesna, Kraków 1987.
  • Źródło: Ireneusz Iredyński, Koniec i początek. Cytat za: Kazimierz Brandys, Tadeusz Borowski i inni, Polska nowela współczesna, Kraków 1987.
  • Źródło: Albert Camus, [Dżuma nie odchodzi nigdy…], [w:] tegoż, Dżuma, tłum. Joanna Guze.
  • Źródło: Albert Camus, [Przeciw śmierci], [w:] tegoż, Dżuma, tłum. Joanna Guze.
  • Źródło: Albert Camus, [Rozmowy o cierpieniu], [w:] tegoż, Dżuma, tłum. Joanna Guze.
  • Źródło: Albert Camus, [Początki zarazy], [w:] tegoż, Dżuma, tłum. Joanna Guze.
  • Źródło: Thomas Merton, Twarz dżumy (fragmenty), [w:] Siedem esejów o Albercie Camus, tłum. Renata Krempl.