Zastosowanie elementów gastronomicznych mięsa do produkcji potraw
PROGRAM ĆWICZENIOWY DO PROJEKTOWANIA PRZEZ DOBIERANIE
Atlas interaktywny – Usytuowanie elementów kulinarnych w tuszy zwierząt rzeźnychD1Wx6hydiAtlas interaktywny – Usytuowanie elementów kulinarnych w tuszy zwierząt rzeźnych
Animacja w 3D – Podział tuszy zwierząt rzeźnychDn0fVks4hAnimacja w 3D – Podział tuszy zwierząt rzeźnych
Atlas interaktywny – Usytuowanie elementów kulinarnych w tuszy zwierząt rzeźnychD1Wx6hydiAtlas interaktywny – Usytuowanie elementów kulinarnych w tuszy zwierząt rzeźnych
Program ćwiczeniowy - Zastosowanie elementów gastronomicznych mięsa do produkcji potraw zawiera polecenie w formie pisemnej, jak również w formie audio.
Dla wygody korzystania z programu ćwiczeniowego należy kliknąć ikonę trybu pełnoekranowego, znajdującego się w prawym górnym rogu ekranu.
W górnej części ekranu, na szarej belce, znajdują się przyciski z 5 ćwiczeniami. Użytkownik w dowolnej kolejności może wybrać jeden z nich. Po kliknięciu na któryś z przycisków, po lewej stronie ekranu pojawia się biblioteka, z której należy dobrać/zaznaczyć/przeciągnąć odpowiednie produkty/parametry dopasowane do wybranego uprzednio poziomu trudności. Do produktów/parametrów tych należą: elementy gastronomiczne mięsa do produkcji potraw.
W momencie kiedy użytkownik jest pewien, że zostały wybrane wszystkie właściwe odpowiedzi, należy kliknąć przycisk „Sprawdź” znajdujący się na dole okna programu. Tym samym otrzyma informację o swoich postępach.
Prawidłowe odpowiedzi zostaną zaznaczone na zielono, błędne odpowiedzi - na czerwono.
Poniżej górnej belki znajduje się przycisk „Polecenie”, po kliknięciu na który pojawia się opis kolejnych kroków do wykonania.
Na dolnym pasku ekranu znajdują się ikony „Instrukcji” programu ćwiczeniowego zawierająca wszystkie instrukcje techniczne niezbędne do korzystania z programu ćwiczeniowego; ikona „Multimedia”, pod którą znajdują się odnośniki do konkretnych materiałów multimedialnych powiązanych tematycznie z programem ćwiczeniowym; oraz ikona „Lista kroków”, która w dowolnym momencie umożliwia zapisanie postępów pracy i pobranie pliku na komputer.
W dolnym pasku ekranu znajdują się także ikony, które umożliwiają zapisanie całej swojej pracy - ikona „Zapisz efekty pracy”; wykonanie zrzutu ekranu - ikona „Zrzut ekranu”; oraz ponownego wykonania ćwiczenia - ikona „Spróbuj ponownie”. Po wykonaniu zadania, niezależnie od uzyskanego wyniku, pojawi się informacja zwrotna.
W programie znajduje się również baza wiedzy oraz linki do pozostałych multimediów.
W przypadku korzystania wyłącznie z klawiatury należy użyć poniższych klawiszy:
Tab - poruszanie się do przodu po elementach
Shift + Tab - poruszanie się do tyłu po elementach
Spacja - podnoszenie i upuszczanie elementów
Escape - anulowanie przeciągania
Strzałki - przenoszenie elementów do sąsiadujących stref upuszczania
Powiązane ćwiczenia
- 2. Elementy kulinarne mięsa zwierząt rzeźnychWstaw tekst na ilustrację2. Elementy kulinarne mięsa zwierząt rzeźnych
RIJRj36qEYNkb2 Program ćwiczeniowy do projektowania przez dobieranie – Zastosowanie elementów gastronomicznych mięsa do produkcji potrawDMnShJCk3Program ćwiczeniowy do projektowania przez dobieranie – Zastosowanie elementów gastronomicznych mięsa do produkcji potraw
level=2R12ppRBiYGcsa Program ćwiczeniowy do projektowania przez dobieranie – Zastosowanie elementów gastronomicznych mięsa do produkcji potrawDMnShJCk3Program ćwiczeniowy do projektowania przez dobieranie – Zastosowanie elementów gastronomicznych mięsa do produkcji potraw