Na środku ekranu pojawia się napis centyl. Napis znika, a na ekranie pojawia się dokument świadectwa dojrzałości Jana Kowalskiego na tle rozsypanych na stole kredek i ołówków. Dokument zawiera wyniki z części ustnej: języka polskiego i języka angielskiego, oraz części pisemnej: języka polskiego i języka angielskiego. Wyniki są zaprezentowane w postaci procentowej zmieniają się. Obok świadectw pojawia się tablet. Na tablecie pojawia się wykres rosnący wykładniczo. Na poziomej osi X są zaznaczone punkty: dziesięć, dwadzieścia, trzydzieści, czterdzieści, pięćdziesiąt, sześćdziesiąt, siedemdziesiąt, osiemdziesiąt, dziewięćdziesiąt, sto. Na osi pionowej są zaznaczone punkty: dwadzieścia pięć, pięćdziesiąt, siedemdziesiąt pięć, sto. Punkty na osiach X i Y stanowią podstawę do wyrysowania siatki na wykresie. Oprócz głównego wykresu na wykresie pojawiają się dodatkowe wykresy, przesunięte w stosunku do głównego wykresu nieznacznie w górę lub w dół. Świadectwo dojrzałości znika, ekran tabletu rozszerza się na większość ekranu. Ekran tabletu jest czysty. Na środku ekranu tabletu pojawia się napis Zuza siedemdziesiąt dziewięć procent. Napis przesuwa się do dołu tabletu, a nad nim pojawia się słupek wykresu. Większa, dolna część słupka jest wydzielona i oznaczona jako siedemdziesiąt dziewięć procent. Pozostała cześć słupka u góry oznaczona jest jako 21%. Ekran tabletu jest wyczyszczony, pojawia się na nim tabela wyników z matematyki poziom rozszerzony. Tabela zawiera wyniki procentowe i odpowiadające im wartości centyla w trzech pionowych kolumnach. Zaznaczony jest rząd tabeli zawierający wynik procentowy sześć i wartość centyla dwadzieścia jeden, wynik procentowy czterdzieści i wartość centyla siedemdziesiąt dwa, oraz wynik procentowy siedemdziesiąt cztery i wartość centyla dziewięćdziesiąt siedem. Obraz tabletu zmniejsza się, i przesuwa na lewą stronę ekranu. Po prawej stronie pojawia się kartka papieru w kratkę. Na dole kartki papieru pojawia się napis Julek siedemdziesiąt cztery procent. Nad napisem pojawia się słupek wykresu. Prawie cały słupek, od dołu prawie do samej góry słupka, jest zaznaczony i opisany jako dziewięćdziesiąt siedem procent. Pozostała, górna cześć słupka oznaczona jest jako trzy procent. Kartka jest wyczyszczona. Na dole kartki papieru pojawia się napis Ada czterdzieści procent. Nad napisem pojawia się słupek wykresu. Prawie trzy czwarte słupka od dołu jest zaznaczone i opisany jako siedemdziesiąt dwa procent. Pozostała, górna cześć słupka oznaczona jest jako dwadzieścia osiem procent. Tablet powiększa się, zajmuje prawie całą powierzchnię ekranu. Na tablecie pojawia wykres wyników egzaminu w postaci słupków. Oś pozioma X to rosnąca skala centylowa z zaznaczonymi punktami sześćdziesiąt, sześćdziesiąt pięć, siedemdziesiąt, siedemdziesiąt pięć, osiemdziesiąt, osiemdziesiąt pięć, dziewięćdziesiąt. Oś pionowa to liczba uczniów, z zaznaczonymi poziomami zero, jeden, dwa, trzy, cztery, pięć i sześć. Jeden słupek znajduje się na osi X w punkcie sześćdziesiąt, i osiąga wysokość pięć. Kolejny znajduje się w punkcie siedemdziesiąt pięć , i osiąga wysokość cztery. Ostatni znajduje się w punkcie osiemdziesiąt pięć, i osiąga wysokość jeden.
Film dostępny pod adresem https://zpe.gov.pl/a/DpkmjaNkC
Na środku ekranu pojawia się napis centyl. Napis znika, a na ekranie pojawia się dokument świadectwa dojrzałości Jana Kowalskiego na tle rozsypanych na stole kredek i ołówków. Dokument zawiera wyniki z części ustnej: języka polskiego i języka angielskiego, oraz części pisemnej: języka polskiego i języka angielskiego. Wyniki są zaprezentowane w postaci procentowej zmieniają się. Obok świadectw pojawia się tablet. Na tablecie pojawia się wykres rosnący wykładniczo. Na poziomej osi X są zaznaczone punkty: dziesięć, dwadzieścia, trzydzieści, czterdzieści, pięćdziesiąt, sześćdziesiąt, siedemdziesiąt, osiemdziesiąt, dziewięćdziesiąt, sto. Na osi pionowej są zaznaczone punkty: dwadzieścia pięć, pięćdziesiąt, siedemdziesiąt pięć, sto. Punkty na osiach X i Y stanowią podstawę do wyrysowania siatki na wykresie. Oprócz głównego wykresu na wykresie pojawiają się dodatkowe wykresy, przesunięte w stosunku do głównego wykresu nieznacznie w górę lub w dół. Świadectwo dojrzałości znika, ekran tabletu rozszerza się na większość ekranu. Ekran tabletu jest czysty. Na środku ekranu tabletu pojawia się napis Zuza siedemdziesiąt dziewięć procent. Napis przesuwa się do dołu tabletu, a nad nim pojawia się słupek wykresu. Większa, dolna część słupka jest wydzielona i oznaczona jako siedemdziesiąt dziewięć procent. Pozostała cześć słupka u góry oznaczona jest jako 21%. Ekran tabletu jest wyczyszczony, pojawia się na nim tabela wyników z matematyki poziom rozszerzony. Tabela zawiera wyniki procentowe i odpowiadające im wartości centyla w trzech pionowych kolumnach. Zaznaczony jest rząd tabeli zawierający wynik procentowy sześć i wartość centyla dwadzieścia jeden, wynik procentowy czterdzieści i wartość centyla siedemdziesiąt dwa, oraz wynik procentowy siedemdziesiąt cztery i wartość centyla dziewięćdziesiąt siedem. Obraz tabletu zmniejsza się, i przesuwa na lewą stronę ekranu. Po prawej stronie pojawia się kartka papieru w kratkę. Na dole kartki papieru pojawia się napis Julek siedemdziesiąt cztery procent. Nad napisem pojawia się słupek wykresu. Prawie cały słupek, od dołu prawie do samej góry słupka, jest zaznaczony i opisany jako dziewięćdziesiąt siedem procent. Pozostała, górna cześć słupka oznaczona jest jako trzy procent. Kartka jest wyczyszczona. Na dole kartki papieru pojawia się napis Ada czterdzieści procent. Nad napisem pojawia się słupek wykresu. Prawie trzy czwarte słupka od dołu jest zaznaczone i opisany jako siedemdziesiąt dwa procent. Pozostała, górna cześć słupka oznaczona jest jako dwadzieścia osiem procent. Tablet powiększa się, zajmuje prawie całą powierzchnię ekranu. Na tablecie pojawia wykres wyników egzaminu w postaci słupków. Oś pozioma X to rosnąca skala centylowa z zaznaczonymi punktami sześćdziesiąt, sześćdziesiąt pięć, siedemdziesiąt, siedemdziesiąt pięć, osiemdziesiąt, osiemdziesiąt pięć, dziewięćdziesiąt. Oś pionowa to liczba uczniów, z zaznaczonymi poziomami zero, jeden, dwa, trzy, cztery, pięć i sześć. Jeden słupek znajduje się na osi X w punkcie sześćdziesiąt, i osiąga wysokość pięć. Kolejny znajduje się w punkcie siedemdziesiąt pięć , i osiąga wysokość cztery. Ostatni znajduje się w punkcie osiemdziesiąt pięć, i osiąga wysokość jeden.