Między literaturą popularną a grafomanią

Liceum ogólnokształcące i technikum
Kategorie
Język polski
Udostępnij

Tekst: Daria Murlikiewicz, zespół redakcyjny

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.

Bibliografia:

  • Źródło: Dariusz Śnieżko, Dawni autorzy o grafomanii, „Przestrzenie Teorii” 2008, s. 148.
  • Źródło: Marek Mariusz Tytko, O różnicy pomiędzy poetą a grafomanem, Kraków 2011, s. 74–75.
  • Źródło: Dariusz Śnieżko, Dawni autorzy o grafomanii, „Przestrzenie Teorii” 2008, s. 151.
  • Źródło: Dariusz Śnieżko, Dawni autorzy o grafomanii, „Przestrzenie Teorii” 2008, s. 149.
  • Źródło: Agnieszka Fulińska, Dlaczego literatura popularna jest popularna?, „Teksty Drugie” 2003, nr 4, s. 57, 59.
  • Źródło: Agnieszka Fulińska, Dlaczego literatura popularna jest popularna?, „Teksty Drugie” 2003, nr 4, s. 55–66.
  • Źródło: Małgorzata Woznitzka, Kształty grafomanii, [w:] Kształty grafomanii, red. M. Tramer, J. Zając, Katowice 2015, s. 36.
  • Źródło: Piotr Socha, Autorzy nieskromni, „Polityka” 2015, nr 28 (3017), s. 76.
  • Źródło: Janusz Wiśniewski, Samotność w sieci. Tryptyk, Warszawa 2001, s. 53.
  • Źródło: Rupi Kaur, ***w sztuce, [w:] tegoż, mleko i miód, tłum. A. Gralak, Kraków 2017.
  • Źródło: Rupi Kaur, *** nazwisko kaur, [w:] tegoż, mleko i miód, Kraków 2017.
  • Źródło: Bruno Kaur, *** nie możesz odejść, [w:] Rupi Kaur, mleko i miód, Kraków 2017.
  • Źródło: Rupi Kaur, *** jeśli urodziłaś się tak słaba, [w:] tegoż, mleko i miód, tłum. A. Gralak, Kraków 2017.