Prasa w Polsce po II wojnie światowej

Liceum ogólnokształcące i technikum
Kategorie
Wiedza o społeczeństwie
Wiedza o społeczeństwie PP 2022
Udostępnij

Tekst: zespół autorski

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.

Bibliografia:

  • Źródło: Marek Miller, 50 pomysłów dla przyszłości gazet (raport), dostępny w internecie: prasa.info [dostęp 28.03.2022 r.].
  • Źródło: Marek Miller, 50 pomysłów dla przyszłości gazet, dostępny w internecie: prasa.info [dostęp 28.03.2022 r.].
  • Źródło: Sylwester Dziki, Prasa w rozwoju historycznym, [w:] Zbigniew Bauer, Edward Chudziński, Dziennikarstwo i świat mediów, Kraków 1999.
  • Źródło: Joanna Mikosz, Reklama prasowa – rodzaje i podrodzaje. Sposoby promocji prasy, „Acta Universitatis Lodziensis” 2011, nr 14/1, s. 54.
  • Źródło: Dominika Rafalska, Zlikwidowane marzenia, 26.10.2006 r., dostępny w internecie: tygodnikpowszechny.pl [dostęp 4.05.2021 r.].
  • Źródło: Jacek Kwaśniewski, Środki masowego niekomunikowania – prasa PRL, dostępny w internecie: jacek.kwasniewski.org.pl [dostęp 4.03.2021 r.].
  • Źródło: Anna Dombska, Ograniczenia wolności prasy w PRL, „Studia Prawno-Ekonomiczne”, nr LXXXIV, 2011, dostępny w internecie: yadda.icm.edu.pl [dostęp 4.03.2021 r.].