Efekty malarskie w poezji Młodej Polski. Linia

Liceum ogólnokształcące i technikum
Kategorie
Język polski
Udostępnij

Tekst: Justyna Bajda

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.

Bibliografia:

  • Źródło: Leopold Staff, Zima, [w:] tegoż, Sny o potędze, Warszawa 1901, s. 9.
  • Źródło: Justyna Bajda, Poeci – to są słów malarze… Typy relacji między słowem a obrazem w książkach poetyckich okresu Młodej Polski,, Wrocław 2010, s. 178.
  • Źródło: Maryla Czerkawska, Wzgardzone klejnoty I, [w:] tejże, Poezje, Kraków 1908, s. 5.
  • Źródło: Kazimiera Zawistowska, Herodiada, [w:] tejże, Poezje, Lwów 1903, s. 52.
  • Źródło: Lucyna Kozikowska-Kowalik, Wstęp, [w:] Kazimiera Zawistowska, Utwory zebrane, Kraków 1982, s. 36–37.
  • Źródło: Kazimiera Zawistowska, Ewa I, [w:] tejże, Poezje, Lwów 1903, s. 45.
  • Źródło: Justyna Bajda, Poeci – to są słów malarze… Typy relacji między słowem a obrazem w książkach poetyckich okresu Młodej Polski, Wrocław 2010, s. 178.
  • Źródło: Justyna Bajda, Poeci – to są słów malarze… Typy relacji między słowem a obrazem w książkach poetyckich okresu Młodej Polski, Wrocław 2010, s. 177.
  • Źródło: Bogusław Adamowicz, Wąż, [w:] tegoż, Tragedie krwi, Kraków 1897, s. 9–10.
  • Źródło: Justyna Bajda, Poeci – to są słów malarze… Typy relacji między słowem a obrazem w książkach poetyckich okresu Młodej Polski, Wrocław 2010, s. 182.
  • Źródło: Kazimiera Zawistowska, Zmierzch, [w:] tejże, Poezje, Lwów 1903, s. 12.
  • Źródło: Tadeusz Henner, Tęsknica jesieni, [w:] tegoż, Resurrectio Carminis. Poezje, Kraków 1911, s. 64.
  • Źródło: Kazimiera Iłłakowiczówna, Na złotej linii, [w:] tegoż, Ikarowe loty, Kraków 1911, s. 98.
  • Źródło: Stanisław Korab-Brzozowski, Prządka, [w:] tegoż, Nim serce ucichło, Warszawa 1910, s. 12.
  • Źródło: Lucyna Kozikowska-Kowalik, Wstęp, [w:] Kazimiera Zawistowska, Utwory zebrane, Kraków 1982, s. 38.
  • Źródło: Zbigniew Herbert, O Troi.