Warsztaty interpretacyjne. Miron Białoszewski, Zapadnięcie pociągnięcie

Liceum ogólnokształcące i technikum
Kategorie
Język polski
Udostępnij

Tekst: Marta Tomczyk

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.

Materiał powstał we współpracy z Wydawnictwem Szkolnym PWN

Projekt prezentacji multimedialnej: Małgorzata Kosińska-Pułka

Bibliografia:

  • Źródło: Włodzimierz Maciąg, Nasz wiek XX. Przewodnie idee literatury polskiej, Wrocław 1992, s. 271.
  • Źródło: Czesław Miłosz, Przeciw poezji niezrozumiałej, „Teksty Drugie” 1990.
  • Źródło: M. Bajorek, D. Kulesza, A. Krawczyk, M. Tomczyk, E. Zarych, Vademecum maturzysty. Język polski, Kraków 2006, s. 482–483.
  • Źródło: Stanisław Burkot, Miron Białoszewski, Warszawa 1992.
  • Źródło: Miron Białoszewski, Zapadnięcie pociągnięcie.
  • Źródło: Marek Bernacki, Marta Pawlus, Słownik gatunków literackich, Bielsko Biała 1999, s. 582.
  • Źródło: Bruno Jasieński, But w butonierce, [w:] tegoż, But w butonierce. Poezje futurystyczne, Warszawa 1921.
  • Źródło: Alicja Baluch, Wizualność poezji Tytusa Czyżewskiego, „Rocznik Naukowo-Dydaktyczny”, nr 1986/z.101, s. 99–137.
  • Źródło: Michał Głowiński, Teresa Kostkiewiczowa, Aleksandra Okopień-Sławińska, Janusz Sławiński, Słownik terminów literackich, red. Janusz Sławiński, Wrocław 1976, s. 408.
  • Źródło: Marian Stala, Polkowski, Machej, Świetlicki, Tekieli..., „Teksty Drugie: teoria literatury, krytyka, interpretacja”, nr 1/1990, s. 46–62.