Jaki jest udział odbiorcy w procesie tworzenia dzieła?
Kategorie
Język polski
Liceum ogólnokształcące i technikum
Bibliografia
- Źródło: Umberto Eco, Dzieło otwarte. Forma i nieokreśloność w poetykach współczesnych, Warszawa 2008.
- Źródło: Stanisław Czekalski, Dzieło w perspektywie odbiorczej: między historią sztuki, kulturą wizualną i egzystencjalną hermeneutyką, [w:] Co z tym odbiorcą? Wokół zagadnienia odbioru sztuki, red. J. Ryczek, M. Kędziora, W. Nowak, Poznań 2012, s. 29.
- Źródło: Bogna Kietlińska, Znaczenie kompetencji kulturowych i artystycznych w odbiorze sztuki, [w:] Co z tym odbiorcą? Wokół zagadnienia odbioru sztuki, red. J. Ryczek, M. Kędziora, W. Nowak, Poznań 2012, s. 101.
- Źródło: Justyna Ryczek, Bezradność (?) odbiorcy wobec transparentnych propozycji sztuki w przestrzeni miasta, [w:] Co z tym odbiorcą? Wokół zagadnienia odbioru sztuki, red. J. Ryczek, M. Kędziora, W. Nowak, Poznań 2012, s. 123.
- Źródło: Ilja Kabakov, Projekt publiczny albo duch miejsca, [w:] Miasto w sztuce – sztuka miasta, red. E. Rewers, tłum. G. Dziamsk, Kraków 2010, s. 346.
- Źródło: Grzegorz Leszczyński, Wyprawa w nieznane. „Trylogia morska” i inne powieści Verne’a.