Jaki jest udział odbiorcy w procesie tworzenia dzieła?

Liceum ogólnokształcące i technikum
Kategorie
Język polski
Udostępnij

Tekst: Adrianna Wacko

Opracowanie i multimedia: Englishsquare.pl sp. z o.o.

Bibliografia:

  • Źródło: Umberto Eco, Dzieło otwarte. Forma i nieokreśloność w poetykach współczesnych, Warszawa 2008.
  • Źródło: Stanisław Czekalski, Dzieło w perspektywie odbiorczej: między historią sztuki, kulturą wizualną i egzystencjalną hermeneutyką, [w:] Co z tym odbiorcą? Wokół zagadnienia odbioru sztuki, red. J. Ryczek, M. Kędziora, W. Nowak, Poznań 2012, s. 29.
  • Źródło: Bogna Kietlińska, Znaczenie kompetencji kulturowych i artystycznych w odbiorze sztuki, [w:] Co z tym odbiorcą? Wokół zagadnienia odbioru sztuki, red. J. Ryczek, M. Kędziora, W. Nowak, Poznań 2012, s. 101.
  • Źródło: Justyna Ryczek, Bezradność (?) odbiorcy wobec transparentnych propozycji sztuki w przestrzeni miasta, [w:] Co z tym odbiorcą? Wokół zagadnienia odbioru sztuki, red. J. Ryczek, M. Kędziora, W. Nowak, Poznań 2012, s. 123.
  • Źródło: Ilja Kabakov, Projekt publiczny albo duch miejsca, [w:] Miasto w sztuce – sztuka miasta, red. E. Rewers, tłum. G. Dziamsk, Kraków 2010, s. 346.
  • Źródło: Grzegorz Leszczyński, Wyprawa w nieznane. „Trylogia morska” i inne powieści Verne’a.